close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تفریحات سالم

    بازدید : 114
    يکشنبه 20 خرداد 1397 زمان : 18:12

    مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران

    • مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران
      مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایراندسته: مدیریت
      بازدید: 12 بار
      فرمت فایل: doc
      حجم فایل: 190 کیلوبایت
      تعداد صفحات فایل: 62

      مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران

      قیمت فایل فقط 15,000 تومان

      خرید

      بصورت فایل ورد

      همراه با منابع

      2-1-مقدمه 8

      بخش اول: مبانی نظری صنعت بانکداری. 8

      2-2-تاریخچه پول و بانكداری در دنیا 8

      2-3-تاریخچه بانكداری در ایران. 9

      2-4-مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانكها 11

      2-5-جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران. 12

      2-6-فرضیه های اساسی مدیریت ارتباط با مشتری در بانك.. 13

      2-7-مزایای مهم به كارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانك.. 14

      2-8-نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانكهای ایرانی. 14

      بخش دوم: مبانی نظری مزیت رقابتی. 15

      2-9- استراتژی بازاریابی. 15

      2-10- الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی. 16

      2-10-1- الگوهای طبیعی تدوین استراتژی بازاریابی. 17

      2-10-2-الگوهای همه جانبه تدوین استراتژی بازاریابی: کاربرد نظریه نقاط مرجع استراتژیک.. 17

      2-11- گونه شناسی استراتژی‌های سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع استراتژیک.. 19

      2-12- مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی. 21

      2-13- مدل نیروی‌های پنجگانه رقابتی. 24

      2-14- یادگیری سازمانی و راهبرد رقابتی. 26

      2-15- مزیت رقابتی. 31

      2-16- عوامل موثر بر مزیت رقابتی. 33

      2-16-1- قابلیت های محیطی. 33

      2-16-2- زیر ساختارهای ملی. 34

      2-16-3- استراتژی توسعه کشور 34

      2-16-4- شرایط تقاضای ملی. 34

      2-16-5- صنایع مرتبط و تأمین کننده 35

      2-16-6- قابلیت های سازمانی. 35

      2-17- نگرش های مرتبط با مزیت رقابتی. 36

      2-17-1- نگرش بر مبنای منابع. 36

      2-17-2- نگرش رقابت بر مبنای شایستگی. 37

      2-17-3- نگرش قابلیت های پویا 38

      2-17-4- گرش قابلیت های شبکه ای و ارتباطی. 38

      2-18- هوشمندی رقابتی. 40

      2-19- انواع مزیت رقابتی. 42

      2-19-1- مزیت موقعیتی در مقابل جنبشی (پویا) 42

      2-19-2- مزیت متجانس در مقابل نامتجانس... 43

      2-19-3- مزیت مشهود در مقابل نامشهود 44

      2-19-4- مزیت ساده در مقابل مرکب.. 45

      2-19-5- مزیت موقتی در مقابل پایدار: مزیت رقابتی. 46

      2-19-6- قلمرو علّی مزیت رقابتی. 48

      بخش سوم- پیشینه تحقیقات انجام شده 50

      2-20- پیشینه تحقیقات انجام شده داخلی. 50

      2-21- پیشینه تحقیقات انجام شده خارجی. 51

      بخشی از منابع فارسی

      1. آذر، عادل و مومنی، منصور،(1387)، آمار و کاربرد آن در مدیریت، جلد دوم، تهران، انتشارات سمت.

      2. اسكافی، امیررضا .( 1384 ). سازمان مبتنی بر نقاط مرجع استراتژیك (بررسی اثر هماهنگی راهبردی عناصر سازمانی بر عملكرد سازمان)؛ پایان نامه كارشناسی ارشد؛ تهران: دانشكده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی

      3. اعرابی ، سید محمد و رضوانی ، حمیدرضا ، ( 1385 ) ، رابطه هماهنگی استراتژیک سطح کسب و کارواستراتژی بازاریابی با عملکرد سازمانی پژوهش درباره شرکتهای دارویی ایران ، فصلنامه علوم مدیریت ایران ، سال دوم ، شماره 5.

      4. اکبری، محمدعلی. ( 1383 ). تحلیل كاربردی در بازار سرمایه ایرا ، ن تهران: نشرچالش.

      5. امیركبیری، علیرضا ، (1381)، مدیریت استراتژی ، ك چاپ دوم، تهران: نشر نگاه دانش.

      6. آیتی نیا، احمد. (1389). بررسی عوامل كلیدی موفقیت بانك پارسیان درمحیط صنعت بر مبنای تحلیل رویكردهای استراتژیك و ارائه الگوی بهینه. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی. دانشگاه علم و فرهنگ.

      7. ایمان خان، نیلوفر؛ مختاران، ماهرخ؛ نوری نسب، محبوبه .(1388). بررسی استراتژی های رقابتی شركت های صادرکننده برتر ایرانی در سال 1386 . پژوهشگر (مدیریت); 5(16):69-79.

      8. بازرگان، عباس؛ سرمد، زهره ؛ حجازی، الهه، (1388)، روش های تحقیق در علوم رفتاری -انتشارات آگاه.

      9. بامبرگر، پیتر ومشمولم، لن.، (1381)، استراتژی منابع انسانی (تدوین ، اجراء، آثار) ؛ ترجمه علی پارسائیان و سیدمحمد اعرابی؛ تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.

      10. بلوریان تهرانی محمد،(1376)، بازاریابی و مدیریت بازار، چاپ اول، نشر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.

      قیمت فایل فقط 15,000 تومان

      خرید

      برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران

    براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

    download (1)

    عکسهای فتو استاک زیارت برای پوستر مذهبی
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 215
  • بازدید کننده امروز : 216
  • باردید دیروز : 712
  • بازدید کننده دیروز : 713
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 975
  • بازدید ماه : 1550
  • بازدید سال : 1550
  • بازدید کلی : 38600
  • کدهای اختصاصی